Opis dodatkowy
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji:wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i
dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Zaleca się szczególnie do silników z hydraulicznym sterowaniem zaworów, bowiem wycisza on
głośną pracę układu rozrządu.
Zapewnia:
– doskonałą płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika,natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
– bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy,wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco – dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
– bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
– bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
– szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku,
– całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.